Sımbat Nakhipbekova

img
IMG_8314.JPG

 

                 Sımbat Nakhipbekova

                 Görevi: PhD

Verdiği dersler:

  1. Mesleki etik

İletişim bilgileri: 

Ahmet Yesevi Üniversitesi, Bina No 1, Oda No 213       

Tel.:  +7(725 33) 3-36-36 / 11-33

E-mail: symbat.nakhipbekova@ayu.edu.kz

Eğitimi: Yüksek 

–  Lisans: Turizm / Ahmet Yesevi Üniversitesi 

–  Yüksek Lisans: İşletme / Ahmet Yesevi Üniversitesi

–  Doktora: İşletme / Ahmet Yesevi Üniversitesi 

İş tecrübesi: 

– 15.04.-15.09.2015 Kaz Micro Finance, KMF Kentau şubesinde kasiyerdir. 

–  2015-2018 Ahmet Yesevi Üniversitesi’nde doktora öğrencisi 

– 2018-…  Ahmet Yesevi Üniversitesi’nin Kamu Yönetimi ve Bölgesel Kalkınma Bölümü Öğretim Üyesi


Çalışma alanları ve yayınları: 

Томсон Рейтер (Web of Science, Thomson Reuters) Scopus, JSTORE деректер базасындағы жарияланымдар

1 «Formation and improvement of the hotel business quality management system in the countries with post-socialist economy» Баспа Revista Espacios , Vol. 39, No:18, 2018, pp. 350-363 ISSN:07981015.  (Venezuela) 1,4 B.Myrzaliev, B.Dandayeva,

G.Baibosynova.

B.Izzatullayeva

2 Methodical aspects of Job Satisfaction Measure of Employees in hotel business quality improvement in Kazakhstan. Баспа African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol. 7 , No:3, 2018, ISSN:2223-814 X.  Copyright 2018  AJHTL-Open  Access-Online@ 0,75 A.Kuralbayev
3 The Effects of Changes in Oil Prices on the Russian Economy Баспа Revista Espacios , Vol. 40, No:14, 2019, pp. 15-30 ISSN:07981015.  (Venezuela) 0,93 A.Syzdykova,

A.Kuralbayev

T.Cihan

Уәкілетті орган (ҚР БҒМ БҒСБК) ұсынатын ғылыми журналдарда жарияланған ғылыми еңбектер

1 Қонақ үйлерде қызмет көрсету деңгейін арттыру бойынша сапа менеджмент жүйесін енгізудің тиімділігі Баспа Статистика, есеп және аудит. №1,  Алматы, 2018 0,44 Б.С.Мырзалиев
2 Қазақстан қонақ үйлерінде сапа менеджментін сараптау және оны жетілдіру жолдары Баспа Статистика, есеп және аудит. №2,  Алматы, 2018 0,37 Н.Т.Батырова, Б.С.Изатуллаева
3 Қазақстанда қонақ .й бизнесінің сапасын арттырудың әдістемелік негіздері Баспа Вестник национальной инженерной академии Республики Казахстан. №2,  Алматы, 2018 0,5 Б.С.Мырзалиев Б.С.Изатуллаева
4 Қонақ үйлерде қызмет көрсету деңгейін арттыру бойынша сапа менеджмент жүйесін енгізудің тиімділіг Баспа Экономика,стратегия и практика, №2, Алматы, 2018 0,6 Б.С.Мырзалиев

Басқа да шетелдік журналдар мен халықаралық конференция материалдарында жарияланған ғылыми еңбектер

1 Hizmet alanında Toplam kalite Yönetimi Баспа 15.National Management Conference/ İstanbul, Turkey, May 2016. 0,62 B.Myrzaliev

A.Abubakirova

2 E-trade focus and future ın the tourism sector Баспа 15.National Management Conference/ İstanbul, Turkey, May 2016. 0,87 A.Syzdykova,

A.Abubakirova

3 Қызмет көрсету саласында сапа менеджмент жүйесін басқару Баспа «Білім беру жүйесінің интеграциялануы жағдайында бәсекеге қабілетті маман даярлаудың мәселелері» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция (2015) 0,25 Б.С.Мырзалиев
4 Қонақ үй индустриясында сапа менеджмент жүйесін жетілдіру жолдары Баспа «Заманауи білім және ғылымның өзекті мәселелері мен инновация тенденциялары» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция, Түркістан, 26-27 қаңтар 2017 0,18 Б.С.Мырзалиев
5 Формирование и совершенствование системы менеджмента качества на предприятиях гостиничного бизнеса Баспа XXVII Международная научно-практическая конференция «Экономика и современный менеджмент» / Москва  2018 0,38 Б.С.Мырзалиев
6 Rusya’da finansal gelişme ve enerji tüketimi ilişkisi Баспа International Congress of Social Sciences ІІ / Mardin (2019) 0,38 A.Syzdykova